zaterdag 18 februari 2012

Tulpen en ranonkels

In de kamer staan nog steeds de rose ranonkels


ze worden met de dag mooier.

In de bijkamer deze champagnekoeler


afgelopen zomer gekocht in Frankrijk op een vide grenier.

Gevuld met tulpen en ranonkels



Ranonkels, prachtig zijn ze


In combinatie met deze donkere tulpen is het een plaatje...


Buiten is het nog geen voorjaar, maar binnen wel met deze mooie bos.

Morgen ga ik beginnen aan de tafeltjes, ben benieuwd of het wat wordt, ik laat jullie sowieso zien hoe het geworden is.

Een heel fijn weekend,

groetjes Anke






3 opmerkingen:

  1. Ze zijn beeldschoon,alleen het doorgroeien vind ik nooit zo leuk.
    Ik wens je een fijn weekend & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijke bos, Anke. Ziet er zo gezellig uit. Heb net gisteren zelf een bos ranonkels weggegooid, helemaal uitgebloeid, maar lang plezier van gehad.

    Fijne avond en liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Merlie. Bij jou staan ze ook al zo mooi de ranonkels. Zag net bij Gerry ook al een prachtige bos. Word er helemaal vrolijk van. Ik ben benieuwd naar je tafeltjes.
    Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen