zondag 24 oktober 2010

Herinneringen

Gisteren de winkel opnieuw ingericht, altijd leuk om te doen. Gezellige hoekjes maken, kaarsjes aan, heerlijk om te doen. Afgelopen zomer dit schilderij op een rommelmarkt gekocht, zo'n schilderij die vroeger bij oma boven de bank hing....herinneringen komen dan boven. Op zondagmorgen koffie drinken bij oma met de familie, de logeerpartijen met nichtjes bij oma, hele fijne momenten die je nooit zal vergeten. Heb dit schilderij een mooi plaatsje gegeven in de winkel, past wel bij het najaar en de winter en kan ik af en toe nog even terug denken aan die tijd van toen....

3 opmerkingen:

  1. Hoi Anke,
    Wat een prachtig schilderij heb je gevonden. En helemaal mooi omdat jij er zulke herinneringen bij hebt! Ik kom binnenkort weer even buurten hoor, want ik ben heel benieuwd naar de winkel in najaarssfeer! Dan kom ik gezellig samen met mijn moeder, want die wil de winkel ook graag eens zien. Tot snel en groetjes aan je dochters!
    Lieve groet, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anke,
    Kom via via op jouw blog..mooi hoor het schilderij..prachtig altijd die herinneringen die dan boven komen..
    Je hebt er weer een volger bij, meldt mij direct aan.
    Hartelijke groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Anke,
    Wat leuk dat je ook aan het bloggen bent geslagen! Prima hoor. Kom binnenkort weer even bij je kijken. Groeten aan je dochters.
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen